Zwroty
Zwrotu można dokonać w ciągu 30 dni bez podawania przyczyny. W celu zwrócenia zamówienia prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres sklep@pomysloweprezent.pl z informacją o zwracanym produkcie oraz odesłanie go wraz z formularzem zwrotu i dowodem zakupu na adres:
Project-Pro Pyziak Jacek
ul. Okulickiego 18/1
35-222 Rzeszów
tel. kontaktowy : +48 530 755 774
W przypadku zwrotu lub wymiany Klient ponosi koszt wysyłki zwracanego produktu. Produkt należy zwrócić na adres podany w odpowiedzi na formularz zgłoszenia. Przesyłki wysłane na adres inny niż ten podany wyżej, nie będą odbierane i zostaną automatycznie zwrócone do nadawcy!!! Po otrzymaniu zwróconego towaru najpóźniej w ciągu 14 dni zwracamy kwotę zakupu na konto bankowe Klienta.
Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach gdzie zwracany towar jest uszkodzony, zniszczony, lub nosi ślady użytkowania. Towary przygotowane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotom.
Reklamacje
Dokładamy wszelkich starań aby produkty dostępne w naszym sklepie nie posiadały wad. Jeżeli jednak zakupiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, mogą go Państwo zareklamować. Reklamację należy złożyć e-mailowo na adres: sklep@pomysloweprezent.pl prosimy o wysyłkę zdjęć uszkodzenia oraz wypełnionego formularza reklamacyjnego.
Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 7 dni roboczych. Po tym okresie zostaną Państwo poinformowanie telefonicznie lub e-mailem o sposobie rozwiązania reklamacji. W przypadku uznania reklamacji prosimy o wysyłkę wadliwego towaru do nas.
Przesyłkę reklamacyjną Klient wysyła na własny koszt, w przypadku rozpatrzenia reklamacji pozytywnie, koszt zostanie Klientowi zwrócony. Warunkiem przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji jest przesłanie go wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym. W przypadku rozpatrzenia reklamacji pozytywnie, naprawiony lub wymieniony towar zostanie wysłany na koszt firmy. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana, zostanie odesłany na koszt Klienta.
Wymiany
W przypadku wymiany odesłanie towaru odbywa się na koszt Klienta na podstawie odpowiedzi na wypełniony formularz. Wymieniane produkty nie mogą nosić śladów używania i powinny mieć wszystkie załączone metki i etykiety, do produktu należy również dołączyć dokument umożliwiający zweryfikowanie dokonania zakupu (lub jego kopię). Szczegóły wymiany powinny być uzgodnione w korespondencji mailowej z obsługą sklepu: sklep@pomysloweprezent.pl
Towary przygotowane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotom.
Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia przez Sklep ponosi Sklep.